joi, 22 iulie 2010

Silent Tears - Capitolul 4






Capitolul 4


Ochii albastrii ai Mariei, scanara rapid intreaga camera. Am oftat mizerabil şi m-am aplecat la ea peste masa. L-am văzut pe Edward dansand cu fata aia, Coral. Imi venea sa ma duc la ei si sa ii plesnesc calumea. Eu nu eram o persoană violentă, dar, ceva m-a facut sa-mi doresc să-i pognesc bine de tot.
- L-am găsit! Spuse Marie trezindu-ma din febrile mea stare. M-am uitat la ea.
- Cine este? Am întrebat-o. Ea mi-a aratat un tip cu părul blond, care stătea aproape de noi.
- Cine este el? Ea casca ochii la mine.
- Du-te, afla! ea a spus impingandu-ma spre el.
Marie imi dadu drumul si m-am impiedicat. Am fost pe cale sa cad in fata, cînd, deodată, o pereche de maini puternice ma prinsera. Am oftat şi m-am uitat în sus pentru a vedea acelaşi tip blond, zîmbind la mine. Parea foarte frumos. Ochii lui gri aterizara pe fata mea.
- Sper ca esti bine, a spus zambind.
- D-Da. Sunt bine. Multumesc. I-am spus. El a zâmbit din nou.
- Nici o problemă. Sunt James, a spus el şi si-a intins mâna spre mine. I-am prins-o si el mi-o agita putin.
- Bella. I-am spus schitand un zambet bleg.
- Felicitări. Pentru căsătorie vreau să spun.
- Uh, merci. I-am spus.
- Sper sa nu te superi pe mine, dar vrei sa dansezi?
- Sigur, am spus.
El si-a pus mâna pe talia mea şi eu mi-am pus mâinile pe umerii lui. Ne-am clatinat o perioada, pana cand James a rupt tacerea.
- De ce te-ai căsătorit? Intreba cu suspiciune. M-am uitat la el, surprinsa.
- Ce vrei sa spui? L-am întrebat exprimand un sentiment confuz.
- Este evident că nu va placeti, a spus el ca o chestiune de fapt. M-am uitat ung in ochii lui, socata.
- Ei bine? a întrebat din nou. Am dat din cap.
- Haide, spune-mi, m-a rugat cu un zambet micut caruia nu ii puteai rezista.
- Parintii mei au organizat asta, am spus fluturand mana de-a lungul alii apoi spre Edward.
El imi ridica barbia, uitandu-se la mine în mod clar. M-am simţit inconfortabil atunci când a făcut-o. Mintea mea ii spunea lui James sa se opreasca din a-mi mangaia obrazul, dar am tacut. Intr-un fel nu doream sa ma mangaie el asa, ci Edward. M-am pălmuit mental pentru acest gând. Edward este un porc, el nu ma merita, imi tot spuneam in minte. James se uita la mine confuz.
- De ce nu ai spus nu
- Um-am uh nu am putut, am spus în timp ce încercam să imi intorc capul, dar, era imposibil.
- De ce? nu m-am răspuns.
Nu se poate, el doar încerca sa fie prietenos, poate un pic cam prea prietenos, dar nu a incercat sa ma sarute. Nu cred ca ar face asta, pare un om bun sis tie ca sunt maritata. M-am relaxat un pic la acest gând şi i-am raspuns.
- Parintii lui au vrut să-l căsătorească, aşa că am spus da.
L-am privit in ochii, care licareau spre cealaltă parte a camerei şi apoi brusc imi ridica barbia. Am suspinat în relief. Vezi? Mi-am spus. El nu incearca sa te sarute!
- Va pot deranja? Întreba un glas catifelat cu muzicaliate. O voce care suna prea familiara.
Mi-am aruncat privirea în jurul meu pentru a vedea pe nimeni altul decat Edward Cullen stand în faţa noastră cu o expresie furioasa pe faţa. Ce surpriza! M-am gândit acru. Edward se holba la noi pentru un răspuns. Privirea lui era atat de ucigasa, incat m-a facut sa clipesc speriata de cateva ori la rand.
- Desigur, a spus James.
El se mira la Edward şi apoi se întoarse spre mine. El mi-a zâmbit cu afectiune si aplecat sa-mi sărute obrazul. Sangele imi navalea in obraji. Am fost sigur că aratam ca o rosie chiar acum. Edward il privi pe James cu ura cand pleca si eu ma holbam nervoasa la Edward. Cecredea ca fac? Nu putea sa ma lase sa ma distrez si eu putin? De ce ma ura asa de mult? Edward se întoarse spre mine.Ochii lui nu mai emanau furie, in schimb ma priveau obisnuit. Fără nici un avertisment, m-a tras spre el şi si-a pus mâinile pe talia mea. M-am holbat la el.
- Ce faci? I-am şuierat.
- Mama m-a obligat, a spus el. L-am privit furioasa. Când sa terminat piesa si-a indepartat mainile si sa uitat la mine. Ochii lui verzi ma priveau intr-un fel care ma speria.
- Ai nevoie de ceva? L-am întrebat cu răceală. El isi trecu mîna prin părul lui de bronz murder.
- Trebuie să stai departe de James, a spus el. L-am privit uimita. Dupa ce ca ma ura, imi mai dadea si ordine! Ce tupeu!
- De ce ar trebui sa te ascult? L-am întrebat scoasa din sarite.
- Pentru că eu sunt soţul tău , a spus el la fel de manios. Am râs acru si fals.
- Bineinteles ca esti! I-am spus sarcastic.
- Tu nu intelegi. El este… I-am tăiat-o.
- Să nu pretindem ca iti pasa de mine. Stiu ca ma urasti, dar hai sa nu pretindem ca iti pasa, bine? I-am spus printre dinţii încleştaţi. Edward a început să spună ceva, dar, apoi clătină din cap.
- Fă ce vrei, a spus el. El se holba putin la mine, apoi pleca.
Am luato gura mare de aer. Am pasit subred spre masa Mariei. Ochii ei erau uriaşi şi am ştiut că a auzit tot ce am avut de spus Edward. M-am aşezat lângă ea şi am suspinat.
- Am sa raman toata viata cu el, i-am spus lovindu-ma cu capul de masa. Mi-am strans ochii, sperand sa nu plang.
Marie imi mangaie spatele apoi incepu sa imi spuna ceva, dar, nu o ascultam. Nu mai cont ace imi spunea ea. Stiam ca viata mea urma sa fie un iad din aceasta seara. Nu puteam face nimic sa ma salvez.
Cand veni timpul pentru a cina, mi-am urmat mama si m-am asezat la masa mare in mijloc. Erau mese diferite, pentru diferiti oameni. Erau mese de copii, tineri, persoane de varsta mijlocie si varstnici. Eu m-am asezat la masa tinerilor. Am fost prima care ajunsese la masa goala. M-am asezat si m-am uitat prin camera pentru a o vedea pe Marie care imi arunca priviri pline de intelesuri. Am ignorant-o si m-am uitat in alta parte.
- Trebuie să fii noua sotie a lui Edward, Bella, nu?! a spus o fata. Am zambit politicos.
Ea a continuat să murmure şi si eu dadeam din cap zambind. Parea confuza, asa că m-am oprit din a da din ca. Alte persoane au început să sosească. Ma felicitara apoi se asezara. Am aşteptat pentru orice chip cunoscut, dar n-am gasit nici unul. Curând, Edward şi Coral ni s-au alăturat. I-am palmuit pe amandoi pe sub masa numai pentru mine. Nu cred ca cineva observase. Nu aveam prea mult chef, nici nu aveam cu cine sa vorbesc, iar fata aceea enervanta discuta cu Coral. M-am cocosta in locul meu, jucandu-ma cu mainile. Scaunul de langa mine scartai sub greutatea cuiva. Nu m-am uitat pentru a vedea cine este.
- Hei Bella, a spus o voce. M-am uitat în sus pentru a-l vedea pe James zîmbind la mine. Am zâmbit si eu.
- Hei! I-am spus vessel.
- Ma bucur ca te vad, a spus el. Zambetul meu era din ce in ce mai mare.
- Si eu! I-am spus.
Amândoi am inceput sa palavragim ceva. Ma simteam usurata. În timp ce vorbeam ochii imi fugira spre Edward, care se uita la noi mirat. Coral il tragea de camasa incercand sa ii capteze atentia, dar atentia lui era atintita doar spre noi. Cand m-a vazut ca ma holbam la el, si-a indreptat repede privirea spre Coral. Lasul! Restul serii a fost plictisitor şi lipsit de evenimente. Cand petrecerea se incheia, le-am multumit tuturor oaspetilor ca au venit. James imi saruta dulce buzele foarte scurt. Am roşit şi m-am uitat departe. L-am prins pe Edward uitandu-se la James cu furie, apoi la mine. Cand imi intalni privirea, intoarse repede capul spre Coral.
Când toată lumea a părăsit sala, eu si Edward am luat-o spre camera noastra. Se uita scurt la mine apoi m-am uitat si eu. Nu imi mai era frica de el. În timp ce Edward intra în camera noastră, m-am dus să fac un duş.
Nu aveam sa imi fac griji. Edward m-a ura, si cu siguranta nu vroia sa se culce cu mine, atunci de ce era atât de nervos? Am iesit din dus dardaind si m-am pus camasa de noapte preferata. Am sperat ca Edward sa fi adormit deja. Ma rugam lui Dumnezeu sa fi adormit! Am intrat tiptil si l-am vazut pe Edward dormind pe jos, pe o saltea gonflabila. Am suspinat. Am mers incet spre pat si m-am prabusit in el. Chiar daca eram obosita, stiam ca nu voi dormi prea mult, insa m-am inselat, caci intunericul dadu peste mine.

11 comentarii:

  1. uh....cate...intamplari.
    astept urm*:*:*:

    RăspundețiȘtergere
  2. superrrr.asteptam cu nerabdare nextul

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte frumos:X:X:
    sper totusi ca ei sa se inteleaga:X:X:
    ast urm cap:X

    RăspundețiȘtergere
  4. Super, ma bucur ca ai pus asa de repede, deabia astept sa il pui pe urmatorul
    Povestea e foarte interesanta :D .... sper sa o si termine cea care o scrie , iar tu sa nu te lasi de ea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Ah!Edward e prea msiterios...are reactii neastepatate mai mereu :)
    Superb capitolul :X
    De abia astept continuarea:)
    Spor la tradus:*
    ___________
    Marina :*

    RăspundețiȘtergere
  6. MIIIIIIIIIIIIIIIIIIINNNNNNNNNUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNNNNNNNNNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTT !!!!!!!!!!!!!
    abia astept cap 5 ...... cand apare ?????

    RăspundețiȘtergere
  7. super
    pe cand cap urmator?

    RăspundețiȘtergere
  8. esti f tare :X cat mai rpd celelalte capitole ca mor dupa ficu tau :X

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu ai mai tradus... :( .... :P vreau continuarea :D|!

    RăspundețiȘtergere
  10. deci james nu e tocmai tipul bun:-?
    hmmm
    ma duc la next:X
    of edward asta:|

    RăspundețiȘtergere

Va rog comentatzi! Vreau opiniile voastre!